16 Mart 2011 Çarşamba

Bonnyfood

Muratlarımdan birini gerçekleştirdim bloggerlar! Sonunda bir meyve sepeti aldım. Meyve sepetiyle kalmadım içine kurabiye, kek, çikolatalı çilek ne varsa doldurun dedim. Bugün kardeşimin doğum günüydü. Grupfoniden aldığım indirim çekiyle daha ucuza malettim ettim de yine de pahalıydı. Marka tanınınca fiyatlara yansıtmış bu durumu malesef. Tanımayalım mı arkadaşım sizi:)


Her biri ayrı lezizdi, en çok kurabiyeye bayıldım, zencefilliydi o da:)Kardeşim çiçekli süslemenin altında aslında kurabiye olduğunu görünce nasıl şaşırıp sevindi bakınız:p
Kekler brownieye benziyordu. Çilekleri dememe gerek mi var, harikalardı.
Fotoğraflardan belli olacak kardeşim bayıldı, ateşin etrafına toplanmış gibi üşüştük sepetin başına.

İyi ki doğdun canım kardeşim, tatlı meyvem. Seni çoook seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder