7 Mart 2011 Pazartesi

Zamane Şefleri Yarışması

Zamane Kahvesi'nden hediyeler gelmiş banaaa:) Çok sevindim çok güzeller bayıldım. Günümüzü güzelleştirdiler. Zencefilli bisküviler harika. Çeyizime bile kaldıracak şey yollamışlar:p İki kişilik kahve seti. Fotoğrafını çeker çekmez koyacağım. Hatta çektim bile:)

En güzeli de üzerine baş harflerim işlenmiş bir kumaş peçete. Ben çift kişilik kahve menüsü gibi özensiz bir şey bekliyordum fakat ne kadar güzel düşünmüşler.



Zencefilli bisküvi benim yaptığım kurabiyenin 3'te 1'i:) Bayılırım ince doğranmış şeylere:) 

Peki ben onlara ne yolladım:





Tabi ben onlara kanlı canlı halini gönderemedim, sadece fotoğraflarını yolladım. Bir iddiam yok zaten çünkü hiç sır bir tarif değil benimki:) Sadece denedim böyle bir şey çıktı. Nasıl ama:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder